15 Şubat 2014 Cumartesi

Bloguma birşeyler olmuş:S

Merhaba,
Blogumu bu aralar biraz boşladım ve bana gücendi galiba garip birşeyler olmaya başlamış. Bazı blogger dostlarım sayfama erişim yapamıyorlarmış, blog helper diye başka bir sayfaya yönleniyorlarmış:S.. Birkaç değişiklik ve şifre yenileme yaptım umarım sorunu giderebilmişimdir. Ben düzelmeyi teyit edemiyorum çünkü öncesinde de normal bir şekilde bağlanmaya devam ediyordum, bir sorun yaşamamıştım. Sizlerden bu konuda bir ricam olacak. Sorun hala devam ediyor ise ya da rahat bir şekilde sayfamı görüntüleyebiliyorsanız bana bilgi verir misiniz? Ben de duruma göre sorunu çözmeye çalışacağım.


Bu arada yarın 16 Şubat ve daha önce de bahsettiğim gibi hayvan dostlarımız için bir kez daha alanlara inme vakti. Birlikten kuvvet doğar; zamanınız ve durumunuz müsait ise lütfen sizler de destek verin.
Sevgiler...

4 yorum:

  1. Sorun tamamen kontrol altında Ayça'cım,çözmüşsün :)
    Ve bugün alana inemesem bile,destek olabilmek adına semt miniklerine çorba yapıp bırakacağım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunun çözülmesine sevindim; içime dert olmuştu:P ..Mideler çorba ile bayram yapacak desene:)

      Sil
  2. Gözün aydın düzelmiş:)))rahatça açılıyor sayfan:)

    YanıtlaSil