9 Şubat 2014 Pazar

Ne uzun ara verdim!

Merhaba!
Blogger dünyasında yeniyim ancak şimdiye dek bu kadar uzun süre blogumu yalnız bırakmamıştım. Gerek hastalık gerekse kaybın üzüntüsü içimden birşeyler paylaşmak gelmemişti. Ancak şimdi daha iyiyim, sahalara geri döndüm:)
Malum grip yüzünden başımı yastıktan kaldıramamıştım dolayısıyla pek yaratıcı geçmedi tabi bu günler ama canım annem ve canım babam boş durmamışlar ve  bana sürpriz hazırlamışlar. Telefonda sana sürprizimiz var dediklerinde kafamda bin türlü şey dolaşmıştı ama bunlar hiç aklıma gelmemişti :P



Daha önce kokulu taş yapmak için aldığımı söylediğim slikon kalıplar ile bana süpperrr biblolar hazırlamışlar!!! Bu konuda mütevazı olamayacağım ve söylemeden geçemeyeceğim çok beceriklidirler. Ben bu bibloları görünce tek kelimeyle BAYILDIM! Bana sürpriz yapacaklar diye benden boya isteyememişler tabi gitmişler boya almışlar, fırça almışlar, vernik almışlar, almışlar da almışlar:) Ve ortaya bu şeker şeyler çıkmış. Bu iki takımı kaptım eve getirdim ve hemen fotoğrafladım. Baykuşun farklı renkleri de vardı ama vernikleri kurumadığı için onları alamadım. Bugün gidip onları da alacağım:)




Son tatil günü, Pazar'a yakışır rengarenk kuşlar ve baykuşlar, fikir ve düşünce özgürlüklerinin olduğu, sansürlerin olmadığı, bir ağaca, bir hayvana ya da bir insana yaşam hakkının olduğu daha güzel bir memleket için gelsin. 
Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Bravo anneciğine ve babacığına,ellerine sağlık,hem çok güzel yapmışlar hem de çok ince düşünmüşler,ne mutlu sana :)
    Taşların kokusu geçiyor mu merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de yıldızlı pekiyi aldılar:P..Bunları kokulu taş malzemesi kullanarak yapmamışlar o sebeple kokmuyorlar, sadece dekoratif biblo rolündeler:) Ama koksalar ayrı bir şukela olurdu cidden:)

      Sil