27 Mayıs 2014 Salı

Sen kendini hala özgür hissediyor musun?



6 yorum:

  1. Ayça'm zor mu açılıyor ben mi açamadım (bilgisayarım çok bozuldu)

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir sorun görünmüyor Müjde Abla; bilgisayarından kaynaklanıyor olabilir:S. Aynı sorunu başkaları yaşadı mı acaba?

      Sil
  2. İzleyebildim ben, sorun yok gibi...

    Geçen seneden beri o kadar çok şey oldu, bir gün bile boş geçmedi ki sanki hala aynı gündeyim gibi hissediyorum. Bitmeyen, uyanamadığın bir kabus gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karabasan gibi çöktüler memleketimizin üzerine. Çırpınıyoruz, çırpınıyoruz hala uyuyanları uyandıramıyoruz:S

      Sil
  3. Sevgili Ayça, ne özgürü o da ne ki??..Son 10 yıldır inan çırpınıyorum ama nafile diyorum. Bu baskılar ve silahlı güç karşısında resmen kapana sıkıştık...Senin doğum yılında biz 80 ihtilalini okulda Ankara'nın göbeğinde geçirdim...O zamanlar bile çok rahat uyuyordum çünkü VATAN gidiyor korkusu yoktu...Ama şimdi öyle farklı ki her şey...Ben çıkamıyorum artık işin içinden...Hoşça kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımı yitirme ile yitirmeme arasında gidip geliyorum. İşin içinden çıkabilen de yok sanırım. Sadece ortada mesnetsiz konuşan, şöyle yapalım böyle yapalım diyen birileri dolanıyor. 80' deki ihtilalde benim de ailemin yaşadığı bir takım şeyler var. O zamanlar sivil arabalar içerisinden evler dikizlenirdi, şimdi herşey açık açık yapılıyor; açık açık insanlar dinleniyor, açık açık öldürülüyor. Ben darbe yanlısı biri değilim ama ne acı ki artık gerçekten(!) vatan elden gidiyor. Sevgilerimle...

      Sil