10 Nisan 2014 Perşembe

Hmm uyku mu? O da ne?

Bir süredir uykusuzluk derdinden muzdaribim. Bir türlü uykum gelmiyor. Geceleri geç saatlere kadar zombi gibi dolanıyorum evin içinde:S.. Hain uyku!!! Hiç acıması da yok.


Geçtiğimiz Pazar günü annemlere rutin haftasonu ziyaretimizi yaparken önceden kalıbını çıkardığımız uyku gözlüklerine bir el atalım dedik. Aslında hep aklımdaydılar ama kavanozlar içerisinde kaybolunca ben, hayata geçmeleri biraz zaman aldı:) Çıkardık keçeleri, kestik, biçtik, diktik ve ortaya bunlar çıktı. Benim hoşuma gittiler, biraz unisex oldular gerçi:P ..Belki bir şapka ya da kurdele eklenerek farklılaştırılabilirler. Ama ben bu hallerini de sevdim. 

Bir de farkettim ki ben boş duramıyorum. Sürekli birşeylerle uğraşma çabası içerisindeyim. Annemlere her ziyarete gittiğimizde yeni birşey ile geri dönüyorum. Keramet bende değil baba evimde mi acaba:)

Gece ayakta olduğuma göre baykuş olmalıyım ben aslında, kedi değil. 
Gözlüğümü de takayım da tam olsun:P


Ve zombilikte annesini yalnız bırakmayan oğluşum Badem:)

İyi geceler blogger dostları...

14 yorum:

  1. Ayça'm geçmiş olsun...bu ciddi ve kötü bir şey:( bazen bana da oluyor, belli bir saate kadar uyumazsam mümkünü yok ezanlara kadar uykum gelmiyor:(
    uyku gözlükleri çok şirin:) Badem'in ise gözlerine kocaman maşallahhhh diyorum
    yatmadan önce yoğurt ye filan derler bir dene gerçi ben pek inanmıyorum:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde Abla, ne yazık ki dönem dönem benim de yaşadığım birşey halini aldı bu uykusuzluk. Bana yoğurt falan pek işlemiyor:S Üniversitedeyken proje dönemlerinde arkadaşlarım bardaklar dolusu kahve içerlerdi uyumamak için. Ben ise içmeme rağmen pek güzel uyurdum:) Bünyede sorun var; herşey ters işliyor:P

      Sil
  2. Çok güzel olmuş uyku gözlükleri, ellerinize sağlık, bayıldım ♥♥ Badem'in ise baykuş olma konusunu ciddi ciddi düşünseniz ve çocuğa kendisi olması konusunda destek verseniz iyi olur derim :) Bildiğin baykuş hakikaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O aslında kendini kedi olarak da görmüyor:) Kendisi ile oynanmadığında ağlayan bir tülümen kendisi:) Bildiğin çocuk:P

      Sil
  3. Çok güzel görünüyorlar. Lastikleri uzunsa sac bandı olarak kullanırdım ben mesela :))

    YanıtlaSil
  4. Keçelerden göz rahatsız olmuyorsa ben de yapayım bir tane? Eşimin nöbetlerine gidiyorum bazen, ışık açık olunca da hiç uyuyamıyorum. İyi fikir. Teşekkürler fikir için :) Bir tane uyku gözlüğü alayım diyordum da yapmak aklıma gelmemişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlüklerin ön kısmı ince keçe, arka yüzeyi pamuklu bir kumaş, ikisi arasında da ince elyaf var. Gayet yumuşak oldular, ben sorunsuz takabiliyorum:) Bence bir deneyin.

      Sil
  5. Şimdiye kadar gördüğüm en sevimli uyku gözlükleri olmuş, ellerinize sağlık. Zombi Badem e de öpücükler :)) Sevgiyle

    YanıtlaSil
  6. Ayyy çok cici olmuşlar. Hepsi ayrı şirinler, ellerine sağlık. Boş duramama sorunu bende de var, ama hiç şikayetimiz yok değil mi bu durumdan. Bilakis seviyoruzda yani. Ama senin uyku işi fena olmuş. Gece uyuyamayınca ertesi gün leyla gibi dolanıyor insan, inşallah en kısa zamanda atlatırsın bu durumu:( Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)..Evet sürekli bir fikir ile uğraşmaktan hiç şikayetim yok:P.. Benim yok da etrafımdakileri seferber ediyorum şu malzemeye ihtiyacım var şunu bulmam lazım falan diye. Olan onlara oluyor:).. Uyku sorunundan şimdilik ümitli değilim; bir süre böyle gidecek biliyorum. Uyum sağlamaya çalışıyorum:)..Sevgiler...

      Sil
  7. Ay bunlar çok güzeller ama :)
    Yapmak isterdim ama yapabileceğimi sanmıyorum :)
    Ben gidip alayım en iyisi :)
    Badem çok tatlı ama ben uzaktan sevebiliyorum korkarım da birazcık :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil