21 Ocak 2014 Salı

Evet ikizler burcuyum, ne var yani:)

İkizler burcuyum; gururluyum:)


İçimdeki bir Ayça ahşap zımparalarken, bir tanesi cam boyuyor; bir tanesi keçe kalıbı kesiyor; bir tanesi kanaviçe yapıyor; geri kalanlar da daha başka ne yapsam diye beyin jimnastiği yapıyor. -Tabi bu durumun çevreye olan etkilerini eşime ve aileme de sormak da gerek:)- Tam da bu beyin jimnastiği sırasında internette görüp bayıldığım, iki adet silikon kalıbı ve gerekli diğer malzemeleri sipariş ederek kokulu taş yapımı sevdasına kapıldım. Şirin olmalarının yanında bir de mis gibiler; kendim yaptım diye söylemiyorum.:P

Mimarlık ile başlayan iş hayatım hobilerimle devam ediyor. Mimarlık şimdilik ikinci planda. 
Hep burçtan oluyor bunlar hep...:) 
Sevgiyle kalın.

Not: Blogunda izleyiciler gadgetinde sorun yaşayan benden başka kimse var mı?..:S


12 yorum:

  1. ah şu ikizler:)))

    YanıtlaSil
  2. Kokulu taşlar çok güzelmiş, ellerinize sağlık :) Ben de kova burcuyum ve ikizlerden aşağı kalır yanım yok. Bir işe başlayınca diğerleriyle ilgili tonlarca fikir geliyor, hepsini aynı anda yapmaya çalışınca da evde batmadık yer kalmıyor :) Allah kolaylık versin bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Halden anlayanlarla bir arada olmak süper bişi:)

      Sil
  3. Shingetsu, sanırım google izleyici gadgetını kaldırmış. Çok emin değilim ama yerine ne koyacağız onu da bilmiyorum şu an. Bir şeyler bulursam paylaşırım.
    İkizler pisko olar, düzü iyi, tersi pis olar! :-p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş galiba dün bir iki yazı okudum. Bekleyelim demişler, hayırlısı:D.. İkizler iyi dosttur ama değil mi:P

      Sil
  4. Evet ne olmuş İkizler burcuyuz :)) ama yazdıklarını okuyunca her ikizlerde mi böyle diye sormadan edemedim kendime :))))Aynen öyle canım her türlü şeyden canım çekiyor ve yapmaya kalkıyorum Allah sonumuzu hayır etsin. Fakat çok tatlı olmuşlar çalışman da çok temiz ve hoş olmuş güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim; sehpamın üzerinde yerlerini aldılar. Zaten yakında ikinci bir orta sehpa alacağım galiba; herşeyi üzerine yerleştiriyorum:) Üzerinden birşey de kaldıramıyorum çünkü ben eşyalara da ruh katıyorum, kıyamıyorum başka yere koymaya; arızalıyım biraz:) Sevgiler..

      Sil
  5. Evin her çekmecesinden örgü ipi,kaneviçe ipi, kumaş, boya fırçası,keçe çıkması demek burcumdan kaynaklanıyor, şahidim olarak bunu eşimde de söyler misiniz ? :D

    YanıtlaSil
  6. Beynimizi böyle çalıştırmak iyidir bence, ikizler değilim ama ben de böyleyim. Beyin fırtınası dedikleri şey bizim doğamızda var ne yapalım yani :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üretmek güzel bir şey, yapılacak en güzel şey devam etmek:)

      Sil