18 Aralık 2013 Çarşamba

Kızlı erkekli ayakkabı kutularımızdan bol pabuç çıktı, kader işte:)

Memleketimizin içerisinde bulunduğu durum herkes gibi beni de rahatsız etmekte. Blogumda bu konuda çok fazla konuşmak istemiyorum aslında, farklı platformlarda zaten görüşlerimi açıkça dile getiriyorum. Ama kayıtsız kalmak mümkün değil. Hesap verme günü gelmiştir; böyle biline. Memleket meselelerine burada (şimdilik :p) nokta.


Öncelik Tchibo ganimetlerimde. Getirdikleri hobi ürünlerine bayılıyorum! Benim payıma düşenler: dörtlü rulo damga seti, soğuk damga seti ve minik damgalar.. Bol bol damgalayacağım orayı burayı.:)

 

Mini mini kekli çay tabaklarım yoğun istek üzerine yola çıktılar:)  Bol kesmeceli ve yapıştırmalı bir gün oldu.

 

Ben çalışmaya gidiyorum tabakları bekletmeye gelmez:P..Sevgiyle kalın.






4 yorum:

  1. Minik damgalara ben de bayılıyorum. Soğuk damga seti dediğinde şekil mi var? o yeşil olanlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıdı arasına kıstırıp şekli basıyor, kabartma gibi oluyor şekil kağıt üzerinde:)

      Sil
  2. Nereye konsalar orayı şirin yapar zaten bu cup cake desenleri, o yüzden bayılırım cup cakelere, yemesine de bayılırım tabi :) çok güzel olmuşlar, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Cupcakeler hobicilerin favori deseni sanırım:)

      Sil