10 Aralık 2013 Salı

İstanbul'da kar yüzünü gösterdi.

      Ne kadar soğuk ve iç karartıcı bir gündü bugün. Ben yaz çocuğuyum; kışı sevmem. Zorlu hava şartlarında açık havada kalan canlar için içim acır çünkü. Umarım paylaştığım şeyler az da olsa keyfimi yerine getirir. Malum, bloguma baktığımda yaptıklarım daha çok hoşuma gidiyor..:)
      İlk olarak cam bir günlük süt şişesinin kuzuya dönüşümünü gelsin.

    

     

Boyamaya başladığımda nasıl birşey çıkacağı hakkında bir fikrim yoktu. Ancak boyama sonrası peçete dekupajı bittiğinde ortaya çıkan beni çok mutlu etti.


  

 Uzun zaman önce, takriben 4 yıl oluyor, İkea' dan kendimi tutamayarak üçlü beşli aldığım cam vazolar ve tealight  mumluklar gözüme pek renksiz görünmeye başlamıştı. Hayat renkler olunca güzel. Renkli dokunuşu bekleyen bir çift daha var; bakalım artık ne zaman fırsat bulursam...

 

Soğuk kış gecelerinde en sevilen uğraş : dekupaj için motif kesmece. Evde hiç renkli kağıdım kalmamıştı. Ama çareler tükenmez. Dekorasyon dergilerinin reklam ağırlıklı sayfalarından renklerini beğendiğim bölümleri şekilli delgeç ile kesiverdim..:) Bunlar nerede kullanılacaktı acaba? Tabiki atıl durumda olan cam çay tabaklarında. Çırak görünümlü ama sadece meraklı Susam Bey her zamanki gibi iş başında.

 


 

Annesi yorulunca sandalyeyi Susam' a devretmiş..:)


 Ben fotoğraf çekeyim derken beyefendi ponpon fırça peşinde.


Tutkallar kuruyunca boyama işlemine başladım. Birkaç gün devam edecek. Kullandığım boya istenildiğinde fırınlanarak istenildiğinde de 21 gün beklenilerek sabitlenen bir boya. Ben beklemeyi tercih ediyorum genelde. Ama zaman sıkıntısı olursa tabiki fırına çufçuflayacak tabaklar. Bakalım nasıl olacaklar.

Beklenen yoğun kar yağışı sebebiyle, sokaklardaki canlar yarın sabah yemek bulmakta zorlanacakları için mama dağıtımına çıkacağız. Sizler de çevrenizdeki canları unutmayın lütfen. 
Bugünlük de benden bu kadar; sevgiyle kalın.










6 yorum:

  1. Oncelikle blogun hayirli olsun, sonra bunlar cok guzel olmus ellerine saglik canim :) birde rica yaptiklarinin biraz detayina inersen belki denemek isteyenler olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Ricanda haklısın; bundan sonraki paylaşımlarımın daha detaylı olmasına özen göstereceğim.

    YanıtlaSil
  3. leerine saglik ne guzel olmus her biri, su dekupaj isine ben de mi sarsam diye dusundurdun beni ;)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim İrem, dekupaj işi başlangıçta insanın gözünü korkutuyor ancak sonrası çok eğleceli. Tavsiye ederim..:)

    YanıtlaSil
  5. Herşey çok güzel,eline sağlık...

    YanıtlaSil